úterý 17. listopadu 2020

Some News #9 📝

 


Než začnu s novinkami, určitě jste zaznamenali nový vzhled blogu! Dneska jsem nastavila nový vzhled jak na tomto, tak i na osobním blogu. Na osobním blogu jsem si s tím vyhrála více, protože tam mám víc možností ale ani tady to nevypadá snad zle a určitě mi dejte vědět, který vzhled se Vám líbí více a jak to na Vás působí. :) Já se už pomalu ladím do vánoční nálady, takže za mě přišel ten správný čas! 🤶🤍.

- Začnu asi nejvíce důležitou novinkou a tou, že Selena se nachází od včerejšího dne v New Yorku. Včera byla viděna v ulicích a fotila se s fanoušky. Měla samozřejmě roušku a dávala si vánoční Starbucks kafe. Údajně tam je za účelem focení pro magazín People, jelikož byla vyfocena ve studiích se svým týmem. 

- Několik dalších zdrojů potvrdilo, že viděli Selenu v New Yorku společně po boku basketbalisty Jimmyho Butlera. 

- Seleny tým při setkání s fanoušky v ulicích New Yorku požádal Selenu, aby byla zodpovědná a chránila si své zdraví hlavně rouškou a také desinfekcí a vyzval fanoušky, aby si drželi od Seleny odstupy, kvůli jejímu zdraví. Selena se i tak s pár fanoušky vyfotila a dále pokračovala. 

- Pravděpodobně by měla být Selena hlavním řečníkem na akci Teen Vogue Summit, která se uskuteční 5. prosince. 





2 komentáře:

  1. Je super, že se objevily aspoň tyto dvě nové fotky :) Moc se mi líbí taky ten nový vzhled stránky :)

    OdpovědětVymazat
  2. nový vzhled je báječný :)
    a ty fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat