středa 4. listopadu 2020

Photoshoot📸 - CR Fashion Book China ✨

 


Dneska tu pro Vás mám aktuální photoshoot, který se dostal ven včera. Nechtěla jsem ho hned zveřejňovat a počkat si, až se postupně uvolní další a další fotky. Tak snad jsou všechny a né, že přidám tento článek a objeví se další fotky :D To se mi stává vždycky tohle. Nicméně teda fotky jsou pro časopis CR Fashion Book China a jsou zaměřeny jak jinak, než na módu. 

Selena má v něm docela extravagantní modely a ač jsou tyto fotky možná výstřední svými outfity, tak Selena jakožto modelka nezklamala! Má přirozené líčení i účes a její práce s obličejem je neskutečná. Kamera jí opravdu miluje, a tady máme toho důkaz. Přidala jsem do galerie ještě asi 2 fotky ze zákulisí natáčení, tak snad to nebude vadit ale velmi se mi líbily :-) Zvažovala jsem, zda přidat ještě promo video, ale bylo v docela špatné kvalitě tak jsem zůstala u fotek. 
Určitě mi napište, jaký model zaujal Vás, u mě to jsou jednoznačně květinové růžové šaty, které jsou velice zajímavé. Já jsem s tímto photoshootem moc spokojená. Nezapomeňte také sledovat můj osobní blog, kde dneska vyjde také nový článek. Odkaz na něj je v menu v boxíku "INFO"... 🤎

 




2 komentáře:

  1. Tak to já nikdy nevydržím a sdílím nové fotky hned, jak to jde, i když riskuju, že pak budu přidávat další fotky jednu po druhé :-D Ani mě nepřekvapuje, že jsou fotky zvláštní a modely výstřední, to je pro čínské photoshooty celkem běžné, aspoň co tak většinou vidím. Nejvíc se mi líbí fotka č.5 a z modelů také ty růžové květinové šaty.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že se objevilo tolik fotek z tohoto photoshootu :) Sel vypadá opět úžasně :) Nejvíc se mi líbí asi pátá a sedmá fotka v galerii :)

    OdpovědětVymazat