pátek 4. prosince 2020

News #10 📝🎄

 


Určitě vidíte, že nejsem aktivní jak bych měla. Články nevychází a já popravdě nemám ani sílu, čas a hlavně chuť se tomu věnovat. :/ Dlouho jsem se přemlouvala, abych napsala aspoň toto. Jednak čas teď musím investovat do jiných záležitostí a hlavně vidím, že to už není ono ohledně čtenářů. To samé s osobním blogem. A když si to čte minimum lidí, tak nechci zbytečně plýtvat časem, který musím věnovat hlavně maturitě. Kdyby to mělo smysl, tak si na to ten čas vyhradím ale takhle nevím nevím... Těžko se mi píše a nutím se do toho, protože fakt se mi nechce a vím, jak to skončí... Nicméně i přesto tedy Vám sepíšu nějaké hlavní novinky uplynulých dní...

Ještě předtím máte v "Site Info" v menu můj christmas účet, na který se určitě podívejte. Tam jsem aktivní každý den a můžete si přečíst spousty článků, dělám tam i různé aktivity jako ankety apod. Tam mě můžete zastihnou ještě aktivní...

- Jako první zmíním menší kauzu, která Vám pravděpodobně unikla stejně jako mě. Není to teda menší věc, podle mě je to docela ošklivé. Jedná se o to, že v pořadu, seriálu (netuším, co to je neznám to) "Saved By The Bell" jsou scény, kde se studenti hádají o tom, čí je transplantovaná ledvina Seleny Gomez. Jedna studentka říká, že je Justinovy matky, druhá říká, že jí darovala ledvinu Demi Lovato. Celkově se spekuluje o této Selenině operaci a fanoušky to berou jako výsměch. Já teda popravdě také, nelíbí se mi to vůbec. Společnost Peacock, která pořad odvysílala vydala omluvu směřovanou k Seleně. K omluvě se připojili také producenti pořadu a NBCUniversal. 

Nelíbí se mi to z toho důvodu, že Selena je otevřená fanouškům o svém zdraví a sdílí i dost osobní věci, které by nemusela a tohle byl nepovedený vtip. Jsem ale ráda, že se společnost omluvila ale toto by se dít nemělo. Je to hodně nemístné zvlášť, když tato operace byla pro Selenin život rozhodující...

"Omlouváme se. Nikdy jsme neměli v úmyslu objasňovat zdraví Seleny. Byli jsme v kontaktu s jejím týmem a pošleme dar její charitě, fondu Selena Gomez pro výzkum lupusu v USA."

K situaci se vyjádřila na twitteru i Francia, která byla onou skutečnou dárkyní a zachránila Seleně život. Na svůj twitter napsala, že si omluvy váží ale jako dárce se cítila uražená a zavrhnutá. A já s ní souhlasím. Nakonec prý došlo k úplnému vymazání scény podle People. 

- Údajně Sel měla být na několika rande s Jimmym Butlerem, což je hvězda NBA. Zdroj E! řekl,že když byla Selena v New Yorku, Jimmy jí měl pozvat na večeři a prý to bylo velmi neformální a Selena je stále otevřená všemu a nelpí na vztahu. Ani jeden ovšem tyto zprávy nepotvrdil.

- Včera v 6 hodin ráno se v New Yorku na Manhattanu spustily kamery a začal se natáčet pořad Only Murders in the Building spolu se Selenou, Stevem Martinem a Martinem Shortem v hlavní roli!

- Jeden z fanoušků DJ Snakea komentoval na instagramu jeho společnou fotku se Selenou a napsal, ať znovu udělá spolupráci se Selenou. Snake odpověděl "ok". Máme se tedy na něco těšit, nebo to byla jen jednostranná odpověď?

- Objevily se nové nezveřejněné fotografie, na kterých je Selena na svém loňském výletu do Keni, kde pomáhala opět. Fotky jsou moc hezké a Sel si s tamními obyvateli sedla jak je vidět. 

 
Gallery link : Nairobi 2019 [9x]

- Další fotografie souvisí s Voguem, který nafotil se Selenou nádherný photoshoot. Je naprosto úchvatný a k němu patří i natočené krátké video, které je přímo pastvou pro oči. To video se mi líbí asi nejvíce, Selena opět prodala svojí krásu a dokázala, že s fotoaparátem to prostě umí! Aby toho nebylo málo, byla samozřejmě na obálce tohoto časopisu. 


Gallery link : VOGUE Mexico 2020 [8x]

- Trošku se i naladíme na Vánoce a to fotkou, kdy se Selena vyfotila v jedné z kolekcí od PUMA u svého vánočního stromečku spolu s jejím pejskem. A druhá fotka s tou první souvisí, jelikož je na ní také Selena v nové kolekci od PUMA, která je teda nádherná. Ta červená se mi velice líbí!


- No a jedna z posledních sad fotek se soustředí na Selenu, jak jinak. Sel se stala totiž jednou z People 2020 a dala i menší rozhovor, kde mluví o svém zdraví ale také o značce Rare Beauty, a že již brzy vyjdou nové produkty. 

Gallery link : People 2020 [4x]

Fuuuuu no to bylo teda vyčerpávající :D Dávala jsem ten článek dohromady dva dny... Nicméně nezapomeňte se podívat na osobní blog, který máte v popisku blogu, aby jste se naladili spolu se mnou na vánoční atmosféru a třeba se i něco dozvěděli. Mám v plánu tam dnes přidávat nové články :).














3 komentáře:

  1. Já o té kauze četla a přišlo mi to teda dost nevhodné. Jako je fajn, že se omluvili, ale o takových věcech se prostě nevtipkuje. Co se týče fotek, tak ty pro Vogue jsou božské a to samé platí i pro fotky pro People :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně ti rozumím. Já taky v poslední době nemám moc sílu psát články, nevidím v tom tolik ten smysl, když lidé nechodí moc komentovat a tak. Člověk chce přeci jen aspoň nějaký ten feedback, ale možná, že je to jen nějaké období a že se to zase trochu zlepší, i když kdo ví. Takže chápu, ale doufám, že se nerozhodneš skončit úplně, byla by to škoda. I když bych to samozřejmě chápala. Konec blog.cz narušil blogový život v Čechách fakt hodně lidem no ://

    Jinak co se týče té kauzy, něco málo jsem o tom zachytila na twitteru, ale vlastně jsem tomu ani moc nevěnovala pozornost, takže děkuju za upřesnění. To je teda fakt hrozný nemístný vtip a vůbec se mi to nelíbí. Nechápu, jak mohlo někoho napadnout, že je to dobrý nápad. Vtipkovat o něčím zdraví je prostě hnusné, zvlášť, když jde o něco tak závažného, o čem je Selena tak otevřená... je to děs.

    Jinak jsem moc ráda, pokud Sel teď s někým randí, už bych jí opravdu přála, aby našla někoho skutečně skvělého, protože po tom všem, čím si prošla, si to opravdu zaslouží. Toho Jimmyho tedy vůbec neznám, já se v basketu nevyznám, ale jsem zvědavá, jestli z toho něco bude. A super, že začalo natáčení, moc se těším :)

    Co se fotek týče, tak jsou všechny skvělé. Jak ty z Keni, tak ty pro Vogue, ty jsou dokonalé. Máš pravdu, je to úchvatný photoshoot. Víc takových, prosím! Sel je opravdu tak přirozeně nádherná žena, ty fotky jsou krásné. Ta vánoční fotka s pejsánkem je rozkošná. No Puma outfit se mi víc asi taky líbí ten druhý. No teda dlouhý článek plný informací, ale samé skvělé novinky. Teda až na tu aféru, to furt nechápu, jak mohli udělat... hrůza.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jsme na to te´d všichni podobně s tou motivací a chutí blogovat. Já ji teda neztrácím tak, že by mě blog nebyvil, ale i když se nějaké novinky objeví, nemám hned potřebu to sdílet jako dřív, abych se o to podělila co nejdřív. Stejně návštěvnost blogu není jako dřív, takže i když něco připdám, všimne si toho někdo tak za dva dny :-)

    Co se týče kazuy s transplantací ledviny, i kdyby to nebylo citlivé téma, nechápu, co na tom má být vtipného, že tohle někdo vymyslel?

    Photoshoot pro Vogue jsem už viděla a je krásný. Moc se mi líbí např. ta fotka se síťkou přes obličej. Fotky pro Puma vidím poprvé a obzvlášť ta druhá je moc povedená.

    OdpovědětVymazat