úterý 13. října 2020

Nový blog, zpátky v sedle!

 


Článek o tom, že se pravděpodobně hodlám stáhnout a odejít ze světa blogu Vás možná vystrašil, kdo jste ho četl. Dneska jsem si ale dala velkou práci a jak můžete vidět, změnila jsem vzhled blogu, přidala nějaké informace, uklidila ten virtuální nepořádek a mám to tu hezky srovnané. Musím se opravdu pochválit. Sama jsem vše nastavila a naučila se základní operace. Ale to není všechno!

Psala jsem také o osobním blogu. Tak ten najdete teď v site info, máte tam na něj odkaz. Určitě se mrkněte, protože od zítra plánuji být aktivní jak tady, tak i tam a máte se na co těšit, plánů mám hodně hlavně s tím osobním blogem. Určitě mi dejte vědět, jak se Vám líbí nové vzhledy a zda ještě tu někdo zůstal z Affs. Pochopím ty, kteří odešli. Přece jen jsem opravdu nebyla aktivní ani co se týče obíhání...
 - Charmedlover


3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi dostala novou chuť do blogování. A krásně sis to tady upravila, prokouklo to tu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to tu parádně a jsem ráda, že jsi s tím nepraštila :) já sama jsem ještě nenašla tu správnou chut do blogování, tak snad to taky nějak najdu někde

    OdpovědětVymazat
  3. Budu moc ráda nadále spřátelená, já teď mám míň času, protože mi zase začala škola, sice taky online, ale tak nějak to je náročnější, než jsem čekala, asi ze mě inženýrka nebude, ale uvidíme, nebudu házet flintu do žita :D A taky mě to tak nebere ten web, já jsem asi zhýčkaná tím blogem, sice ten web funguje, má plno skvělých funkcí, ale ten blog někdo navštěvovat, bylo to zajeté :D Ale tak pořád nejsem schopná to opustit :D Moc se mi líbí, jak sis to tady udělala :)

    OdpovědětVymazat