neděle 11. října 2020

Co bude dál?

 


Ahoj všem!

Možná si mě ještě někteří pamatujete, někteří ne... Určitě jste si všimli, že novinky kolem Seleny se jen hemží, ale já jsem nějak mimo. Vlastně nevím ani, co mi brání. Čas na blog jsem měla vždycky, vždycky mě to bavilo ale teď jsem strašně zlenivěla. Měla bych se dát dohromady a to ohledně i jiných věcí. Od doby, co mám řidičák, jsem se nějak upnula na svobodný život a dávám přednost lítání venku, než škole a zájmům a hlavně sobě. Nicméně teď nám to skončí teda nám zodpovědným. Střední školy se uzavřely a já od zítra startuji distanční výuku, která snad  nebude tak náročná a nějak to zvládnu. Furt je pro mě lepší sedět celý den u počítače, než sedět ve škole ve třídě, kde je kolektiv lidí absolutně... No, škoda slov a nechci si kazit večer...

A co tedy bude s mým blogováním? Ráda bych to tady dala dohromady a nakopla to zase. Ale nevím, zda by o to byl zájem. Nějak jsem ztratila teď přehled o dění na blogu nebo spíše ohledně blogování a stále jsem si nezvykla na novou doménu. :( Stále je to pro mě velká neznámá a sama si nedokážu ani upravit design, ani pořádně manipulovat s tím. Což mě taky docela vadí. Zároveň nastal podzim, moje oblíbené období. Vždycky jsem trávila dlouhé večery na asku, který bohužel už nefunguje a nikdo tam nezbyl, takže letos je to první rok bez něj. Osobní blog už také nemám,kam bych se mohla vypsat. Takže je to takové jiné všechno... No ale mohla bych se do něčeho pustit jelikož teď budu mít trošku více času ale ten chci věnovat už přípravě na maturitu. 

Takže zkrátka jsem na vážkách, zda to tady nějak dát dohromady a nebo to zabalit? Nechci se nutit ale zároveň mi blogování moc chybí ohledně Seleny. Ještě jsem uvažovala nad osobním blogem, kde bych v tomto duchu podzimu mohla psát nějaké paranormální věci apod. Ale s tím bych musela otravovat ostatní lidi, jelikož já dohromady nedám ani základní nastavení a to se mi nechce. Už pro mě ohledně blogu pár lidí udělalo moc a je mi trapné je otravovat. Tak třeba se ještě nějak rozhodnu a pohnu se dopředu... 



1 komentář:

  1. Myslím, že my všichni jsme se po skončení blogu.cz ocitli tak trochu v jiném blogovém světě. I já, která jsem blog.cz nevyužívala. S ukončením platformy zmizelo spousta blogů a s nimi i jejich admini a ne všichni, co se přesunuli jinam aktivně pokračují. Trochu optimismu mi ale nálevá úvaha, ža ti co zůstali jsou s blogem pevně zakořeněni a vydrží co nejdéle. Každopádně už asi nikdy nemůžeme čekat takovou návštěvnost a desítky komentářů jako před lety.

    Blog musí bavit a těšit hlavně tebe. Jestli by ti chyběl a pořád tě to baví, tak pokračuj. A jestli tě nakopne další blog, tak si ho založ. Pomůžu s čím budu moct. Já si ho umím taky jen základně nastavit, změnit fotku apod. Ale myslím že se můžeš obrátit i na jiné adminky, když bys chtěla nějaký lepší vzhled. Některé holky přešly z blogspotu na wordpress (Roxy, Nicol) a jsou tam spokojenější, tak můžeš zkusit i tuto variantu. Rozhodně bych nekončila kvůli jiné doméně, člověk si zvykne a naučí se téměř vše, jen musíš najít tu, která ti ze současné nabídky bude vyhovovat nejvíc.

    OdpovědětVymazat