neděle 20. září 2020

Big News !!!

 


Ach jo. Tak jsem tu zase asi dva týdny nebyla. Nevím, co se se mnou děje. Jsem neustále zabraná do školy a věnuji se přípravě na maturitu. Vypracovávám maturitní otázky a snažím se nepanikařit. Ve škole nám samozřejmě nic neříkají a já nevím ani jak a co vypracovat, protože kvůli Covidu nám mají okruhy některé promazat ale samozřejmě nikdo nic nedělá. :) Přístup mojí školy fakt miluji. Všechno na poslední chvíli... Nicméně nemám čas ani na to, abych se věnovala sobě jako zašla na nehty, odpočinula si, natož na blog. Celkově jsem se celá změnila a asi bohužel k horšímu. Obklopila se špatnými lidmi, kteří mě tahají dolů a já to nechci. Nicméně budu se snažit shrnout největší novinky za poslední dobu. Omlouvám se, že tu nebude 100% vše jako například videa z IG apod. Nemám šanci to dát vše dohromady ale pokusím se...

- Selena šla dál v boji proti šikaně a rasismu na soc. sítích. Sdílela na své IG story zprávu, kterou poslala Markovi Zuckerbergovi a Scheryl Sandberg. Zpráva obsahuje Seleninu prosbu, aby pomohli zastavit tyhle špatné věci, které se šíří hlavně přes Instagram a Facebook. Zároveň se Selena spolu s dalšími celebritami jako Kim Kardashian, připojuje ke kampani #StopHateForProfil. 

- Na youtube vyšlo lyric video na písničku Ice Cream, kde je Selena společně se skupinou Black Pink. Nemusím snad připomínat svoje sympatie k této skupině :D. Nicméně Selena zde vypadá opět nejlépe bych řekla s jistotou. 

- Sel bude mít rozhovor v časopise Rolling Stone jako jedna z nejsilnějších soutěžící nominovaných na cenu Grammy 2021!

- Rare Beauty má na IG svoje gify! Stačí do vyhledávače gifů zadat název značky a hned Vám vyjede několik krásných a užitečných gifů, které se mohou hodit!

- Mám tu taky nálož fotek. Selena totiž fotila pro Allure fotky, které jsou vážně sexy a skvělé. Fotky byly foceny pro časopis Allure a Selena si dělala sama svůj make-up pro toto focení. K fotkám je přiřazen v časopise menší rozhovor v podobě otázek. Fotky sehnat mi dalo docela zabrat protože jsem nenašla všechny na jednom místě, takže některé mohou mít trošku horší rozlišení nebo některé chybět ale po většině jsem je dala dohromady. Jsou moc krásné a Selena umí zkrátka prodat, co má! Samozřejmě byla Sel dána i na obálku časopisu.

  

- Další fotky Seleny byly foceny pro platformu Weibo a Selena má na nich Yepp Merch. jedná se o pár produktů zahrnující tričko a mikinu a kolekce je zase určena myslím že pro Čínu. 


- No a na konec tady mám make-up tutorial, který vyšel už 6.9. na YT kanále Nikkie Tutorials a je se Selenou Gomez. <3

























2 komentáře:

  1. je škoda, že tu nejsi častějí, ale chápu tě :) každopádně písen je neskutečně chytlavá apouštím si ji pořád dokola, a ty fotky pro allure jsou dokonalé, ale ty poslední fotky, ty jsou pecka, tam je Sel přirozená a to mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu tvoji nervozitu v maturitním rošníku a jsi oparvdu svědomitá, že se připravuješ už odzačátku školního roku, který kvůli pandemii už tak nebude asi jednoduchý, ale to zvládneš ;-)

    Šikana je velké zlo. byla tu vždy a bohužel bude, ale ty sociální sítě ji hrozně prohlubují a je potřeba před tím nezavírat oči. Selena je skvělá!

    Photoshooty jsou krásné. Těch fotek! Zamilovala jsem se do třetí fotky z shootu pro Allure ♥

    OdpovědětVymazat