neděle 18. října 2020

Some News #7 📝

 


Tak se pustíme do několika novinek, které mi za tu dobu, co jsem tu nebyla, utekly. Určitě nebudu vypisovat každou věc ale vysnažím se dát něco dohromady:).

- Kdo jste stihl zaregistrovat, Selena sdílela na svém IG fotku, kde ukazuje svojí jizvu, kterou si odnesla z transplantace ledviny, kterou musela podstoupit. Napsala k tomu také menší popisek:

"Když jsem byla na transplantaci ledviny, pamatuji si, že bylo zpočátku velmi těžké ukázat mojí jizvu. Nechtěla jsem, aby to bylo na fotkách, proto jsem nosila věci, které to zakrývaly. Nyní se víc než kdy jindy cítím sebejistě v tom, kdo jsem a čím jsem si prošla. A jsem na to hrdá."

- Ještě zůstaneme u IG a konkrétně u rozhovoru, který dělala živě Selena s Dr. Vivkem, bývalým chirurgem. Selena zde odhalila, že prošla trošku depresí, když pandemie Covidu-19 zastihla spojené státy. Rozhovor je dostupný ZDE

"Na začátku jsem to nebrala vůbec dobře. Trochu jsem upadla do deprese. Mým úkolem je hodně cestovat, spojovat se s lidmi, dělat je šťastnými a to je moje radost, takže to byl boj. Pomalu jsem ke konci zjistila, že věci, které dělám, vycházejí a to bylo pro mě nesmírně vzrušující. Pracovala jsem na osobních věcech jako je značka Rare Beauty, která  má za cíl dosáhnout za 10 let 100 milionu dolarů, které půjdou na duševní zdraví. "

- Selena pracuje právě na hororovém snímku Dollhouse, Který bude produkovat. Spíše je film popsán jako psychologický thriller v duchu "Black Swan". Takže se nesmírně těším na další informace, které se kolem tohoto projektu budou objevovat a samozřejmě na projekt samotný.

- 10.10. se konal menší Baby Shower Marissy Marino, kde Selena nechyběla samozřejmě. Fotek moc není ale přece jen, alespoň něco máme. Oslava byla vzhledem k situaci opravdu symbolická. 


3 komentáře:

  1. Ahoj, tady Karl z webu kesha.wz.cz a chci ti oznámit, že se po delší pauze opět vracím na web ��

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, škoda, že z 10.10 není moc fotek :( A na informace se také moc těším, protože Black Swan se mi moc líbil! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, po mém návratu mám webu kontrolu Affiliates, pokud máš stále zájem budu rád za zapsání :) http://kesha.wz.cz/2020/10/kontrola-spratelenych-stranek-naber-24-10-2020-24-11-2020/

    OdpovědětVymazat