středa 26. srpna 2020

Some News #6

 

Nejdříve se Vám musím pochlubit, dneska jsem složila zkoušky z autoškoly a úspěšně. Dala jsem vše na první pokus a na plný počet bodů! Jsem za to neskutečně ráda a jsem vděčná svému učiteli, který byl nejprve na mě hrubý ale dneska mě strašně moc pomohl jak psychicky, tak fyzicky u samotných jízd. Takže teď už se budu zabývat maturitou a najdu si čas na blog ale zároveň mi od úterý zase začíná škola :/ Takže vlastně toho času moc nebude...  

- Pomalu ale jistě se blíží vydání písničky, na které spolupracovala Selena se skupinou Black Pink. Zbývají konkrétně dva dny a já mám pro Vás pár fotek a nových informací ohledně této spolupráce, které se stihly postupně dostat ven. Na podporu tohoto nového singlu vyšla nová příchuť zmrzliny, která je speciálně ve spolupráci s touto skladbou. Jmenuje se Cookies a Cream Remix a obsahuje vanilkovou zmrzlinu, křupavé sušenky cookies a kousky fondánu. V obchodech bude dostupná v den vydání skladby a to 28.8. Zmrzlina je vydávána pod značkou SERENDIPITY. No a písnička se nejmenuje jinak než "Ice Cream". Kromě toho bylo potvrzeno, že Ariana Grande je prý také součástí této písničky. Tak se necháme překvapit, kdo vše se zde objeví. 

Jywkaox1 b 1hngwi4t b Svwhhutt b

Gallery link : Ice Cream feat. Black Pink [3x]


- Maluma ve svém novém photoshootu má vedle sebe poházené desky a různá alba. No a samozřejmě má tam i dané album od Seleny, Rare. 

- Blíží se i datum 3. září a to je vydání Rare Beauty na trh Sephory. Takže probíhá spousta focení, Selena o tom aktivně mluví na IG a taky se odhalují už některé obaly a vzhledy kosmetiky ať už swatche nebo samotná fyzická balení. 


1388jwmh b Xc45whga b Arggij8w b

Gallery link : Rare beauty [4x]

- Justin Tranter prozradil, že nahrávací společnost Interscope nechtěla, aby song Good For You byl titulním songem alba. O tom rozhodla a trvala na tom Selena. 

- A abych nezanevřela úplně nad show Selena + Chef, která se vysílá na HBO, tak sem hodím alespoň několik nových fotek z natáčení a jinak je spousty videí na IG nebo Youtube, tak koho to zajímá, může se mrknout :).

4kv9aszw b Cvbibxmb b Kdaabqpp b 

Gallery link : Selena + Chef [6x]

3 komentáře:

  1. Tak s tou zmrzlinou je to pecka :-D O takové propgaci jsem ještě neslyšela. A já miluju vanilkovou i cookies a i ten fondán by mi tam nevadil. Dala bych si ;-p Je fajn, že Selena není v kleštích nahrávací společnosti, která mívá někdy u umělců hlavní slovo a že si prosadila to, co sama chtěla.

    OdpovědětVymazat
  2. Mco se mi líbí ten nápad s novou zmrzlinou na podporu písničky, protože neznám nikoho, kdo nemá rád zmrzliny a cookies je snad i má nej příchuť :) Jsem na tu písničku zvědavá, ačkoliv skupinu ani neznám :D

    A gratuluji k autoškole, mně bude v září 25 a stále jsem k tomu nedostala, ale já většinou to auto nepotřebuji a mám z toho trochu strach :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc gratuluji a vítej mezi řidiči :)
    na tu písnčku jsem čekala a jsem moc ráa, že tento song vznikl, je neskutečně chytlavý a je to super song :)

    OdpovědětVymazat