pondělí 17. srpna 2020

Some News #5

 

Ahojte! Tyto novinky píšu už asi po 5. jelikož stále nemohu najít ten správný styl a nějak se nemohu dostat do blogování. Poslední dobou jsem neměla vůbec čas ani náladu. Asi je to tím, že dodělávám autoškolu a začínám si vypracovávat otázky na maturitu, ze které se klepu už na začátku střední školy. Mám strašný strach jak z autoškoly tak z maturity a zároveň se už do školy těším hlavně na intr a nakoupila jsem si spousty pomůcek :D Nicméně nemohu Vás ošidit a opustit protože vím, že jsem možná jediná stránka o Sel a jediný zdroj pro ty, kteří si nechtějí nebo jim moc nejde sledovat všechny novinky o Sel. Tak jdeme na to a snad se mi to konečně podaří.

- Velká novinka tedy je, že Selena se stane výkonnou producentkou filmu "This is the year", který režíruje David Henrie. To ale není vše! Bude se konat virtuální premiéra vzhledem ke koronavirové krizi, kdy se v Americe velké akce pořádat nesmí a je to u nich mnohem horší než u nás a Selena tady bude mít živé Q&A. Moderátorkami této premiéry budou sestry D´Amelio, které jsou známé hlavně ze sociální sítě Tik Tok. Datum premiéry je stanoveno na 28. srpna.

- Oficiálně byla potvrzena spolupráce BLACKPINK se Selenou Gomez a bude se jednat o společnou píseň a prý i videoklip. Já tuhle skupinu nemám ráda a poslechnu si to jen kvůli Seleně a osobně si myslím, že je kolem toho až moc velký zmatek přitom Sel má na kontě mnohem větší spolupráce než s dívčí skupinou. Nicméně tedy tato písnička by měla vyjít také 28.8.2020.

- Jedna ze členek skupiny - Jisoo  řekla, že není jedna skladba z jejich nadcházejícího alba, která by se nám nelíbila a prý to budeme poslouchat všichni a bude se nám to líbit...

- V Kanadě je pro předplatitele HBO dostupná celá show Selena + Chef online ke shlédnutí. V naší zemi bohužel není kde se na to online podívat nebo jsem to nenašla. Tak pokud máte někdo odkaz, hoďte ho prosím pro ostatní do komentářů :).

- Film "A Rainy Day In New York se bude promítat na Pekingském festivalu filmů.

- 12.srpna byla Selena viděna, jak večer opouští restauraci v Malibu - Nobu. Byla zde s kamarádkou Caroline ale zakrývala si obličej takže jsme neviděli nic kromě Carol a jejího outfitu. Nicméně Obě měly ochranu úst, Selena roušku pravděpodobně a Caroline respirátor.


4tmwsblj b P1f6hfdq b Ozw9hmgp b J0chnhki b

- Katy Perry řekla, že nedávno poslouchala album Rare od Seleny!

- Na Ig překonala Selena 187 milionu sledujících.

- Rare Beauty postupně odhaluje odstíny svých produktů z kolekce, která vyjde 3.září v řetězcích Sephora. Já se neskutečně těším! Vypadá to všechno moc hezky a jak znám Selenu, jen tak něco by neodbyla. <3


5 komentářů:

  1. Omlouvám se za to písmo - nějak se mi to rozházelo a já nevím jak to zpravit :/

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by neměl strach z maturity? :-) Ale vzpomínám si, že na mě přišel až v druhém pololetí, kdy se maturita blížila. To zvládneš!

    Říkám si, jestli ta propgace společné písniky Seleny a Blackpink není spíš ze strany té skupiny...

    OdpovědětVymazat
  3. Osobne taky nemam tuhle skupinu rada, ale tak uvidime.
    Uz se tesim na ty produkty v Sephora :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ak by si potrebovala pomoc s bloggerom tak by som ti rada pomohla :) A potom na skúškach ti prajem veľa šťastia aby sa ti podarili! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Při odchodu z restaurace měla Sel hezký outfit, takový pohodlný :) A je neuvěřitelný, jak úspěšná na IG Selena je! :)

    OdpovědětVymazat