sobota 29. srpna 2020

Ice Cream feat. BLACKPINK - Out now

Tak je to tady. Včerejším dnem byla uvolněna jak tedy nová příchuť zmrzliny na podporu nové písničky, ale i samotná písnička ve spolupráci s BLACKPINK a Selenou Gomez. Nejde mi nějak nahrát oficiální videoklip ale je normálně na YT ke shlédnutí. No, co si budeme. Nebudu Vám mazat med kolem pusy jak je to skvělé. Mě se tohle teda nelíbí ani trošku. Jediné co, tak tomu dodává Selena svým vzhledem a hlasem ale jinak ta hudba, text, prostě mi to přijde jak holky v 15cti, co složily právě písničku a snaží se prorazit. Opravdu jsem měla problém to doposlechnout a dokoukat do konce. 

Selena tomu prostě dodala trošku něčeho dobrého a díky ní to není taková fraška. Nevím, pokud se to někomu líbí neberu Vám váš názor, každému se líbí něco jiného ale já nemám ráda ani tu skupinu, takže tohle mě nepotěšilo už když jsem slyšela o této spolupráci... 

 

2 komentáře:

  1. Tak není to taková hrůza, jak jsem čekala, ale znovu bych tu písničku ani slyšet nemusela. Své posluchače si ale určitě najde, třeba právě ty náctileté.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s tebou souhlasit. Jako není to špatné, ale můj šálek kávy to není. Já celkově nemusím ten k-pop :D

    OdpovědětVymazat