pondělí 3. srpna 2020

Some News #3


- Ve středu 29.7. přišla Selena na IG s videem, kde vysvětluje, proč nebyla v poslední době tak moc aktivní a nesdílela s ostatními svůj život. Vydala tedy krátké video kde řekla, že nás moc miluje a velmi jí chybíme a zároveň, že má pro nás spousty věcí, které se těší až nám odhalí. Začátkem roku nebylo na místě zveřejňovat veselé věci ohledně vypuknutí pandemie Covidu. 

" A vzala jsem si čas na to, abych se naučila, opravdu učila o tom, co se děje a stále si to stanovuji jako prioritu. Ale jen ti dávám vědět, že se budu více angažovat a více posílat lásku a ukážu Vám více svých osobních věcí a to, co dělám. Děkuji Vám, že jste tady a díky, že mě vždy podporujete. "


- Lose You To Love Me překročilo na Youtube hranici 7 milionu likes.

- Ve svém volném čase Selena doma hraje na kytaru a věnuje se hudbě. Dosvědčuje to fotka, kterou postla před pár dny na svůj profil na Instagramu.

Obrázek

- Na Instagramu také překročila hranici 185 Milionu folloers.
 
- Boyfriend je nominováno na VMA´S v kategorii Best Art Direction.


3 komentáře:

  1. Všichni jsou deprimovaní z celé covidové situace. věřila jsem, že v létě bude po všem, ale bohužel...

    Blog máš jen a jen díky sobě :-) Ty ses pro něj rozhodla a já ti jen malinko pomohla ;-) Mě blog taky pořád baví a nevím, co by se muselo stát, abych skončila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že to není na škode nachvilku e odprostit od sociálních sítí :) ted koukam na IG a má tam toho ted spoustu :) takže už zase jede :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy ta pauza od sociálních sítí je potřeba, i já to znám a to tam nejsem tak aktivní :) A ta fotka je zlatá, taková krásná momentka :)

    OdpovědětVymazat