úterý 28. července 2020

Some News #2


Než se s Vámi podělím o dalších pár novinek, chtěla bych Vás pozvat na mojí stránku na Instagramu. Sice postuji v angličtině ale můžeme si tam klidně psát, probrat i nějaké věci, Selenu, co budete chtít. Je to tedy stránka o Seleně a ZDE je odkaz. Budu ráda za Vaše sledování. <3

- Zde je pár detailových fotek z oslavy narozenin Seleny. Selena měla večeři se svými přáteli v krásně vyzdobené zahradě no, podívejte se sami :)

N1makvfe b U88opksf b Gtao6mnw b

- Šíří se spekulace, že Selena spolupracuje s dívčí skupinou Blackpink na společné písničce. Přiznám se, že mě toto nechává chladnou protože K-pop ani nic podobného nemám ráda takže nijak mě to ani moc nezajímá. Poslechnu si to kvůli Seleně ale nadšená nějak extra nejsem... Selena začátkem tohoto roku přidala na Spotify do svého playlistu jednu písničku od této skupiny, takže možná na tom něco pravdy bude.

- Album Revival překonalo 90 milionu prodaných kopií v celém světě!Album je stále oblíbené a čísla stále rostou a není se čemu divit.


2 komentáře:

  1. Fotky prostřeného stolu narozeninové oslavy jsou krásné. Líbí se mi sladěnost do fialovorůžové. Působí to na mě skoro jako svatbení tabule :-)

    Já o skupině Blackpink slyším poprvé, tím pádem to nejspíš taky půjde úplně mimo mě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu skupinu neznám, jsem tedy zvědavá, jestli to je pravda a hlavně jaká ta písnička bude, když už to pravda bude :D

    OdpovědětVymazat