pondělí 27. července 2020

POTM - Srpen 2020



Víte co? Já si to vydávání článků fakt neskutečně užívám a budu spamovat dokud to jen jde :D To je tak nádherný pocit vydávat bez omezení a nikdo ani žádné zakazování odkazů ani načítání nekonečné ani nic dalšího mě v tom nebrání. Sakra si  to užívám a chytla jsem druhý dech dá se říci v tom blogování. Neskutečně mě to baví a proto dneska tady mám hlasování o fotku měsíce srpna. 

Přidávám jí dříve ale to snad nevadí. Máme před sebou poslední letní měsíc takže jsem zvolila fotky Seleny, když byla s přáteli nebo rodinou na nějaké dovolené. Jsou tam starší i novější fotografie tak si můžete vybrat, která je podle Vás favoritkou! Jen taková poznámka, učím se s novým systémem anket takže pokud něco nebude fungovat, opravím to hned jen mějte kdyžtak strpení se mnou a mými schopnostmi. Děkuji.

 

 

2 komentáře:

  1. Vítej ve svobodném světě :-D
    Hlasuji pro druhou fotku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na první pohled se mi zalíbila ta třetí fotka, tak pro ni hlasuji :)

    OdpovědětVymazat