pátek 25. března 2022

Jsem zpátky? 👑

 

 

Páni. No, já nemám asi slov teda. Vůbec nevím, co napsat. Po téměř roce a půl, kdy jsem vydala poslední článek, jsem se dostala zpět na blog. Nejdříve jsem neměla vůbec náladu ani čas na blogování a smířila se s tím, že blog je nějakým způsobem již možná zatracen. Poté se můj život začal otáčet šíleným tempem a já neměla na nic ani pomyšlení. A teď, když mám zatím spousty volného času, tak jsem si na blog vzpomněla a dostala chuť zase začít blogovat. Ovšem nebylo to jednoduché, protože jsem zprvu nemohla prolomit heslo a vůbec se sem dostat. Nakonec se mi to ale včera již podařilo. 

Bojovala jsem tedy nejdříve s nastavením, protože jsem si to už vůbec nepamatovala a stále jsem tak nějak byla zvyklá na platformu blog, která je již bohužel zaniklá nějakou dobu. Což je velká škoda podle mě, ale co se dá dělat. Poté jsem se rozhodla změnit téma na trošku aktuální a oživila si nějaké základní funkce, které jsem tu ovládala. No a nakonec si ještě projela nějaké starší příspěvky a články, i když moc jich tu nemám, protože jsem nestihla přesunout ani třetinu ze svého starého blogu.
No a jak to teda teď bude? Popravdě, trošku mě to láká znovu začít s blogem. Hlavně jsem teď začala znovu skoro po 2 letech sledovat Charmed, takže mě dohnal hlavně seriál. Nejdříve jsem chtěla blogovat na instagramu, ale tam mě limituje kapacita slov, takže bych se nestihla ani pořádně rozepsat a nebylo by to zkrátka ono. Tady zase si ale myslím, že mnoho z Vás již určitě odešlo. Musím se podívat potom, jaké blogy zůstaly aktivní a kdo se tu zhruba stále ještě pohybuje. Takže ano, mám již založený třetí blog a jsem připravena tak nějak vklouznout zpátky do světa blogů...

Vše mám již nachystáno, připraveno a jak říkám, stačí jen začít. Jinak všechny moje blogy naleznete v menu v sekci "o mně", kde po rozkliknutí profilu najdete všechny tři odkazy na blogy. Nějak se mi nepodařilo je vložit jednotlivě a přímo do menu, tak jsem přidala tento svůj profil a vypadá to podle mě také dobře. Co se týká Seleny, tak Selenu jsem nepřestala mít ráda. Stále sleduji novinky o ní, novou hudbu, fotky. Zkrátka s odchodem z blogu jsem nepřestala být jejím fanouškem. Tím budu nejspíše asi až do smrti. Jen člověk dospívá, má jiné starosti a priority a už třeba z některých věcí nejsem tak vyplašená, jako dříve, kdy jsem musela každou novinku hned sdílet na blog, hned aktualizovat informace apod. 

Takže to by asi na začátek bylo ode mě takto všechno :-).. Obepíšu ještě pro informaci své aktivní affs, kdyby někdo se chtěl vrátit zpět na blog ke mě a trošku blog rozešlu mezi lidi, aby se opět nějací čtenáři vrátili. Určitě je budu nějakou chvíli propagovat, tak snad to budete chápat. Musím si ještě utřídit myšlenky a plány a nějak znovu najít ten správný vchod. Tak snad se uvidíme co nejdříve u nového článku ať už tady, nebo na jiném mém blogu :-).

- Vaše Charmedlover 💕 





2 komentáře:

  1. Ahoj! Jsem moc ráda, že jsi se vrátila zpět! A víš, že jsem se čas od času na tvůj bog zašla podívat, jstli ses nevrátila? :-) Dělám to tak i u některých dalších. Pořád tě mám ve svých affs, takže si tě ani nemusím znovu přidávat :-)

    OdpovědětVymazat