pondělí 20. července 2020

Vítejte na Daily Gomez Selena! ❤️


Zdravím všechny!

Tak přeci jen jsem se rozhodla neskončit. Ponechala jsem si tedy jen blog o Seleně a budu se naplno věnovat jemu. Tento “článek” píšu na mobilu takže se omlouvám za to, jak bude prasácky vypadat :D. Nicméně děkuji moc admince Nattynax, která mi pomohla tento blog nějak upravit a nastavit aby to vypadalo k světu. Nebude tak těžké si zvyknout ale musím se naučit hlavně ovládat jednotlivé prvky. Prosím všechny, kteří chtějí být v affs aby se pod tento článek zapsali a já to pak o víkendu dám vše dohromady až budu mít u sebe počítač. Na mobilu se to fakt nedá :D. Těším se na další roky strávené tady a konečně na možnost vydávat články bez toho, aby mě omezovali nějací správci a stále byly nějaké problémy. Konečně se opravdu budu moc věnovat blogu na plno a teď, když mám jen jeden, bude to ještě lepší.

Tak ještě jednou, kdo chce zapište se pod tento článek a o víkendu všem odepíšu a dodělám poslední úpravy zde, než se pustím do samotného blogování. Admin - Charmedlover 

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že navzdory prvním úvahám, nakonec pokračuješ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky, moc ráda bych zůstala i nadále toje affs. pokud souhlasíš, tak prosím napiš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem rada ze jsi se rozhodla pokracovat, mam moc rada tvoje clanky o Charmed, ale i o Sel si rada prectu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám takovou radost, spolu to všichni dáme! Já teda už mám díkybohu vše nastavené a hotové a musím říct, že se mi ten web docela i líbí :D
    A moc ráda bych byla zase aff :)
    http://hollywood-girls.fan.pw/wp/

    OdpovědětVymazat