sobota 25. července 2020

Some News #1



Ahoj! Tak dneska tady mám oficiálně první článek a sním spouštím i tento blog. Nelekejte se rubrik, ještě nejsou všechny a nemám nijak žádný systém jak je dát dohromady a rozdělit. Nicméně asi staré články a věci doplňovat nebudu. Jednak se mi už nechce a jednak je to strašně práce a já se teď primárně musím naučit s tímto editorem a pak mohu dělat další věci :D . Nicméně poprosím Vás ještě jednou, aby kdo chce být v affs se zapsal do tohoto oficiálního článku.  Abych měla všechny Vaše přihlášky pohromadě a koncem příštího týdne to proberu a zapíšu všechny najednou. Toť asi vše k informacím a ještě to tady postupně dám dohromady nebojte. Každopádně teď už na ty novinky!

- 22.7. měla Sel své 28. narozeniny. Já jsem bohužel nemohla přesně na tento den vydat přání jak je mým zvykem ale určitě čekejte samostatný článek věnovaný jen Seleně a jejímu přání k narozkám ode mě. 

- Selena měla samozřejmě i narozeninovou oslavu v kruhu svých přátel a prostřednictvím sociálních sítí hlavně Instagramu jí přálo miliony lidí ať už známé osobnosti nebo fanoušci. Přináším zde několik fotografií z její narozeninové oslavy. Moc jich není, protože Selena sama řekla, že se soustředila na své přátele a samotná přání a příspěvky ale něco málo máme k dispozici. 

Nyhlgizo b Ishfsxmp b 8sbngwny b Txwasao3 b

- ZDE se můžete podívat i na vtipné video, které bylo vytvořeno právě k příležitosti narozenin Seleny a mě se moc líbí. Je to velmi krásné gesto. 

- Také tu mám pár fotek ze zákulisí točení klipu Past Life. Některé přidala i Selena na svůj Instagram.

Ebcbq1nt b V2ghhe2j b

- 13.8. Startuje na HBO MAX show o vaření se Selenou Gomez. Celkem je 10 epizod no a Selena dostala k narozeninám menší dáreček, který na ní čekal před dveřmi jejího domu od stanice HBO.
VIDEO. Na fotce dole je seznam všech hostů, kteří se objeví v jedné epizodě. 

65z0xtme b Zhyl2exv b

Obrázek

- Máme tu po dlouhé době i Candid. Ty jsou ze dne jejích narozenin tedy 22.7. a Selena na nich opouští lázně, které navštívila. zakrývá se a očividně nechce být vidět. Pár ale fotek uniklo, kde je Selena vidět a má na sobě mikinu z merche Taylor Swift na podporu jejího nového alba. 

1v6e6rrp b N01xusir b Jcobq3mz b 
Gallery link : Candid 22.7.2020 [9x]


5 komentářů:

  1. Zdravím,
    jsem moc ráda za tvůj komentář a stejně jako ty i já jsem se přestěhovala s blogem na novou adresu, budu moc ráda, když budeme i nadále affs :)
    Mě můžeš chodit navštěvovat sem → https://evannadreams.blogspot.com/

    Rovnou si tě přidám, pokud ti to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak teď koukám, že to oslavila s přáteli, to jsem ráda. Hlavně to místo vypadá dokonale, škoda, že je tak málo fotek, ale možná je to dobře, protože bych záviděla :D A na show o vaření se těším, třeba se inspiruji na nějaké dobré jídlo :)

    OdpovědětVymazat